четвртак, 8. март 2012.

Drage moje, srećan vam 8.mart!


Drage moje,

neobično mi je drago što Vas poznajem, što ste mi drugarice, prijateljice, sestre, koleginice...Još neobičnije mi je to što Vas sve na neki način volim i cenim, a Bogu zahvaljujem što postojite i što vas poznajem.
Negde sam pročitao kako je nastala žena. Kaže se da je žena nastala od muskog rebra, ne od pete, da bi bila gažena, niti od glave, da bi bila superiorna, već sa strane da bi bila jednaka, ispod ruke da bi bila zastićena i pokraj srca da bi bila voljena... Izgubiti jedno rebro, i nije tako bolno i strašno u poređenju sa onim što za uzvrat dobijamo. Zato mi muškarci smo tu da Vas štitimo, volimo i pazimo, jer vi ste deo nas.

Najdraže moje, želim da Vam se zahvalim za sve I da vam čestitam Vaš dan, dan žena.
Mnogi će Vam poželeti brdo lepih stvari, ali će se malo njih potruditi da to ostvari. Ja Vam želim samo onoliko, koliko je potrebno da dudete srećne.

Uživajte danas i budite srećne uvek !

Vaš,
Milan Trpković





Нема коментара:

Постави коментар