петак, 16. децембар 2011.

Danas je divan dan, ali ga ja ne mogu videti


Prenosim vam priču Paula Koelja. Malo sam je prepravio ali nosi istu poruku. Delim ovaj tekst i video snimak sa Vama, kako bi vam ukazao da je potrebno jako malo da budemo srećni, da je potrebno isto tako malo da promenimo svet oko sebe. Za to su dovoljne samo prave reči. Reči i poruka koju šaljete uvek nose određenu težinu sa sobom. Pogledajte i pročitajte ovo, videćete zašto vam to kažem.
Slepi čovej je sedeo na stepenicama pored jedne zgrade sa šeširom koji mu je služio za prošenje. Pored njega stajao je tabla sa natpisom : ''Ja sam slep, molim pomoć''. U šeširu bilo je svega nekoliko novčića.
Prosijaku je prišla jedna žena. Uzela je nekoliko novčića iz džepa i ubacila ih u šešir. Onda je uzela tablu, okrenula je sa druge strane i napisala nekoliko reči. Vratila je nazad tablu pored prosijaka, tako da svako može videti reči koje su bile napisane na tabli.
Uskoro, šešir je počeo da se puni. Mnogo više ljudi koji su tuda prolazili, počeli su da daju novac slepom čoveku. Tog popodneva, žena koja je promenila natpis na tabli, svratila je da vidi kako sada stoje stvari. Prosijak je prepoznao njene korake i pitao je : ''Jeste li vi bili osoba koja je pomenila natpis na tavli jutros? Šta piše?''
Žena mu je odgovorila: ''Ja sam samo napisala istinu i rekla sam ono što ste vi rekli, ali na drugačiji način.'' Napisala sam: ''Danas je lep dan, ali ga ne mogu videti.''

Oba natpisa ukazivala su da je čovek bio slep. Ali, prvi natpis jednostavno opisuje da je čovek slep. Drugi natpis govori ljudima da su oni srećni zato što nisu slepi.  Da li treba da budemo iznenađeni što je drugi natpis ostavio više utiska i bio efektivniji?Poruka priče: Budite zahvalni za ono što imate. Budite kreativni. Budite inovativni. Mislite drugačije i pozitivno. Kada vam život daje 100 razloga da plačete, pokažite životu da imate 1000 razloga da se osmehnete. Suočite se sa svojom prošlošću bez kajanja. Čuvajte vašu sadašnjost sa poverenjem. Pripremite se za budućnost bez straha. Imajte vere i odbacite srah!
Najlepša stvar je videti nasjemaju osobu!

A još lepše je da znate da ste vi razlog iza toga!

Uživajte u ovom danu uz crce puno zahvalnosti.



Нема коментара:

Постави коментар